duminică, 17 aprilie 2011

Cerul meu e mai albastru ca al tău!



De ce e cerul meu mai albastru ca al tău? 

Poate din cauză că de pe al meu lipsesc stelele?
Poate!
Poate din cauză că cerul meu nu are lună
Poate!
Poate din cauză că cerul meu e mai mare ca al tău?
Poate!
Poate din cauză că ale mele visuri sunt mai înalte? 
Poate?!
Poate din cauză ca norii mei sunt mai frumoși decât ai tăi? 
Poate!
Sau poate că norii mei sunt la fel de “furtunoși” ca ai tăi, însă eu stau pe ei!
Foarte probabil!
Poate din cauză că visurile mele încorporează stele și de asta nu le văd?!
Sigur!
Poate din cauză că pentru tine cerul e limita și pentru mine ea nu există?
Poate?!
Poate din cauză că visele mele sunt mai absurde decât mine?!
Probabil!

2 comentarii:

  1. de ce este cerul tau mai albastru ca al meu?......cerul meu este la fel de albastru ca al tau...mereu...mereu...doar ca...fiind om...gresesc...si uneori nu pot sa-l privesc la fel...uneori ochilor mei li se joaca feste...iar cerul pare inorat, inspaimantator....atunci simti nevoia sa te retragi, sa nu-l mai vezi...cu toate ca daca as privii mai atent, daca as privii cu sufletul si nu cu ratiunea, cum suntem fortati sa facem, as vedea ca cerul este albastru, mai albastru decat poate exista...ca frumusetea i-o dau eu....si ochii mei prin care il privesc....

    ........................cat despre visele tale…..ele NU sunt mai absurde decat tine...aduti aminte ce spunea George Bernard Shaw: You see things, and you say, "Why?" But I dream things that never were, and I say, "Why not?"

    RăspundețiȘtergere